niedziela, 17 marca 2013

z powodu wizyty rodziców nie miałam zbyt duzo czasu na swoja pasję dlatego dzisiaj zaprezentuje Wam to, co powstało jakiś czas temu. w najbliższych dniach wynagrodzę Wam swoją nieobecność :)

1. to widok z góry na okrągłe, niskie szkło wypełnione pomarańczowym sizalem. do brzegów szkła doklejone zostały kolorowe gerberki.


2. ta kompozycja powstała zupełnie przez przypadek - po podłodze poniewierały się elementy suszu egzotycznego a że mi się nie chciało ich segregowac i ukladać w pudłach to powkładałam je do pustego wazonu. mnie osobiście efekt zadowolił do tego stopnia, że kompozycja ta nadal stoi u mnie w pokoju. niestety góra została nieco zmodyfikowana przez ciekawskie łapki mojego synka.

3. dwie kolejne kompozycje powstały ze storczyków, z których chyba najczęśćiej tworze:) obie były prezentem, dodam tylko, że udanym


i to tyle na dzisiaj. ide tworzyć różyczki z jajek po pudełkach na jajka. na jutro planuje ozdabiać styropianowe jajka metodą papierową:) zapraszam na efekty...
pozdrawiam Wam wszystkich cieplutko

ewa

1 komentarz: