środa, 27 lutego 2013

kosz ze storczykami

dzisiejszy dzień spędziłam wśród kwiatów....ogrom kolorów sprawił, że zatęskniłam za wiosną. ptaki za oknem najwidoczniej także bo często się dzisiaj udzielały :)

dostałam zamówienie na kosz...jedyne wytyczne to duzo kolorów i to, że kosz ma stac na stole. wbrew pozorom jest to ważna wskazówka gdyż  taki kosz musi być symetrycznie skomponowany, tak żeby kwiaty ładnie prezentowały się z każdej strony. mam nadzieję, że efekt przypadnie do gustu obdarowanej. do pracy wykorzystałam mniej znaną odmianę storczyków w kolorze pomarańćzu, fioletu i fuksji. podłożę wyłożone zostało pomarańczowym sizalem. żeby złamać trochę tą kolorystyę dodane zostały 4 zielone liście, 2 bell cupy w kolorze naturalnym oraz kulki ratanowe fioletowe i zielone.  co sądzicie o takim zestawieniu? zapachniało Wam wiosną?





dziękuję wszystkim za odwiedziny, pozdrawiam nowych obserwatorów i życzę wszystkim tej iskierki w tworzeniu, która sprawia, że życie jest piękne


4 komentarze: